7 Ocak 2020 Salı

Fallen
























Neden düşeriz ?
Gördüklerimize katlanamadığımız için..
Belki de geride bıraktıklarımız için..

 Akşamın karanlığı üzerime sinmiş yavaşça sigaramdan nefes alıyorum. Böyle zamanlarda düşünceler hiç olmadık şekilde karşımıza çıkarlar. Bazen umutlu bir hayalin kötü bir yansıması gibi gözükürler. Bazen de hiç olmadık bir karamsarlık koyarlar önümüze. Biz yorgunlar, önümüze ne gelirse onu yaparız. Ne denirse onu yapar, bir hayalden, bir ideadan uzak sessiz sakin yaşarız. Artık bu hale büründüm evet. Eskiden bir amacım, bir zaafım, bir hırsım, bir hayalim, bir planım vardı...

 Şimdi dünyanın en büyük savaşını veriyorum; ben İmparator Neron. Boğazı geçen bir takanın altına halatla bağlanmış sürükleniyorum suyun içinde boğula boğula; ben Pargalı İbrahim. Yazdıklarım, gördüklerimin yarısı bile etmezken, ölümün ellerini avuçlarımın arasına alıp aşkımı ilan ediyorum; ben Şems-i Tebrizi. Kafamı kaldırdığımda gökyüzüne, gördüğüm tek şey gökyüzü değil artık; Ben Hazreti Yusuf. Aldım tüm tedbirleri ve sakladım kendimi kendime, bilemedim benmişim bunu kendime eden; ben beni öldürdüm..

Ne kadar hesap etsem, o kadar açık çıkıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder